Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



onsdag, februari 09, 2011

Vart har jag tagit vägen?...

... Det kan man ju undra!
Här är jag... mitt i livet *hihi*... Har inte bloggat på en evighet, känns precis som om jag har undvikt min egen
blogg... & andras bloggar med för den delen. Tror nästan att min käre sambo har varit bättre på att besöka
mina vänners bloggar än vad jag har varit.
Funderar på att ändra på det... Men finns tiden?

Just nu har jag min LIA-praktik. Är på ICOM (Ikea Communication) och ser fram emot en spännande tid!
Just nu fluffar jag täcken och kuddar inför fotografering. Tro det eller ej, men man lär sig en hel del.
Textil är svårt att få till med dess struktur och skrynklor...

Imorgon är en annan dag! Då blir det mer bäddande!
Ses snart! Kram,
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar