Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



tisdag, september 29, 2009

Längesedan...

Här är det lugnt... hemma och är sjukskriven. Vilket är sådär. Gillar att jobba och det kryper i kroppen över att inte kunna.
Imorgon är det i a f röntgen, sen får vi vänta på svar...
Att sjukvården tar så lång tid, det är en evig väntan hela tiden. Har dock världens i särklass mest sympatiska och bästa läkaren man kan ha!

Vikten har hamnat åt sidan så länge. Kan inte göra mer än jag gör just nu och det är att inte äta så mycket. Men motionen är det värre med. Så ja, jag har gått upp lite till sedan jag blev sjukskriven.

Tills nästa gång...
... ha det så underbart!
Kram
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar