Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



måndag, augusti 10, 2009

Första dagen i veckan... Måndag

Så är snart måndagen slut... Paus i Lipstick Jungel och när det programmet är slut är det bädden för mig.

Jobbat, sen åkt till vårt hus för att Rebecca och hennes två kids skulle få se det innan de åker tbx till Kina på onsdag. Ett helt år tills jag får träffa dem igen. Konstigt nog så går det så fort...

Idag har jag till slut lyckats bli mammaledig på torsdag, så det blir en heldag för mig och Lucky. Rätt skönt när det har blivit en hel del jobbande. Nästa måndag är det dock slut, då börjar det vanliga schemat igen. Då blir det en massa kvällsjobb igen.

Nu börjar programmet igen... så tjing för denna gången!
Kram
Linda

3 kommentarer:

  1. Tack själv för senast, hur mår huvudet???
    KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Tack vännen!

    Vad roligt att allt trummar på fö er med renoveringen - måste kännas jätteskönt att äntligen komma igång! Har ni tänkt på badrummen någonting innan?

    Ja det är tungt det här med morfar men det gäller att försöka göra det bästa av det... han är flyttad till samma korttidsboende som mormor är på (för hennes rehabilitering av lårbensfrakturen som går riktigt bra :-)) så nu har de sällskap av varandra. Hembesök gjordes igår för planering av anpassning av bostaden så han ska kunna vara hemma så länge det bara går.

    Usch vad tråkigt med ditt huvud :-( Hur är det nu? Hoppas verkligen du kryar på dig! Saknar er oxå. Vi får försöka pricka in en ny träff snart.
    Massor av kramisar

    SvaraRadera
  3. Hur har du det?????
    Längesen jag hörde ifrån dig!
    KRAM!!!

    SvaraRadera