Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



måndag, juni 14, 2010

Silverbröllop...

... Idag firar Mamma & Pappa sin
SILVERBRÖLLOPSDAG!

Vi syskon med familjer var hemma i helgen för att uppmärksamma
detta & blev bjudna på underbar middag.

Hoppas Ni, Mamma & Pappa-Leifen, har haft en underbar dag!
KRAMKRAMKRAM

Skriver mer om helgen imorgon... och slänger med lite bilder då!

1 kommentar:

  1. Ja det lät som att er helg var underbar.
    Humöret är det lite bättre med idag.
    Att vara själv med Milton på kvällarna gör sitt också och jag hatar att jag har så dåligt tålamod just nu, känner mig som världens sämsta mamma!
    Men men, det går upp och ner det där och nästa vecka är jag inte själv och det gör så mycket ;-).
    KRAM!!!

    SvaraRadera