Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



torsdag, juni 10, 2010

Väntar...

... & kollar min mail varje minut, känns det som.
Jag vill... men det blir som det blir och är som det är...

Idag tar lillebrors tjej lärarexamen... GRATTIS EMMA!
Hon och hennes lillasyster kom inom och drack en kopp kaffe med en yrvaken Linda nu i morse. *haha*
Vi ses på lördag igen! :-) Då är jag förhoppningsvis lite piggare och något trevligare:-)!
Kul att ha träffat Emmas syster!

Åhhh det har hänt massor sedan sist jag skrev, men jag får köra en liten redovisning snart, inte idag men en
annan dag:-)!

Meddelar senare om det är ett positivt alt negativt besked jag får idag!

Ha en underbar dag!
KramKram

1 kommentar: