Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



torsdag, oktober 22, 2009

Centraldammsugare och snart helg...

Imorgon ska vi lämna rören till centraldammsugaren i huset eller åtminstone bestämma vart röret ska placeras. Vi ska även ha bestämt oss för vilken färg vi ska ha på våra kommande entrédörrar. Jag vill ha grå (mörkgrå) och Micke gillar idén, tror det blir det, men vilken av alla grå toner ska vi ta?!?

Jag har fått lite smyckesmaterial i brevlådan idag, skitkul! Mina kedjor har nästan tagit slut och leveransen var supersnabb, beställde det för 3 dagar sedan. Det kan man kalla service, I LIKE!
Däremot har jag beställt tags och lite annat från en annan sajt, det har gått mer än 2 veckor och inte något svar på det mail jag har skickat. Men det kommer när det kommer. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. (Även om jag vill ha det nu;-))

Dagen har annars gått i trött- & skallabankens tecken. Städade som en galning igår. Så mycket energi har jag inte haft på evigheter, lovely! På kvällen var ett gäng härliga vänner här på Tupperware-party. Lukas var överlycklig då några kompisar till honom följde med. Fullt hus och mycket liv, HÄRLIGT! Världens bästa sambo ställde upp som lekfarbror *haha*. Tack till alla er som var här och förgyllde min vardag.

Nu blir det kvällskaffe och en stund framför TV'n
Kram
Linda

1 kommentar:

  1. Åh tack för igår, så kul när vi väl träffas.
    Milton har pratat om Lukas, han tyckte det var jättekul :-D.
    Åh lyllo med centraldammsugare, en lyx jag gärna hade velat ha.
    Gråa dörrar blir nog superfint, räcker det liksom inte att välja "grå"? *hihi*
    Härligt med snabb leverans med smyckesmaterial, en del sidorn är bättre än andra (eller jag har bara hört dåligt om en sida visserligen).
    Hoppas ni får en underbar helg, tacka Micke så gott för "lek-farbror-initiativet", funkade ju hur bra som helst.
    KRAM!!

    SvaraRadera