Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



tisdag, oktober 27, 2009

Min underbara lillasyster...


Min bästa LILLASYSTER är här på besök. Lukas bara AVGUDAR henne. Sedan hon kom hit igår har han knappt lämnat hennes sida. Hon får inte ens gå på toaletten förräns han drar i handtaget och frågar vad hon gör & vill bli insläppt. UNDERBART! Jag tycker att det är så sött.
Till på köpet så tycker Mysan om att roa honom. Vid middagsvilan var det Mysan som fick somna honom... såklart så slocknade hon oxå! Söte!
Ha en underbar dag!
Kramisar
Linda

1 kommentar:

  1. Åh så mysigt det ser ut.
    Förstår att hon är uppvaktad nu när hon är på besök, *hihi*
    KRAM!!!

    SvaraRadera