Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



tisdag, oktober 20, 2009

Lite renoveringsbilder...

Ja, det var minsann en bra tid sedan jag skrev här... men nu blir det i a f lite renoveringsbilder. Det är sååå skönt att kunna släppa detta till bättre vetandes då det är en omfattande renovering och tiden inte finns. Självklart gör M det han kan och hinner som att riva det som behöver rivas för att snickarna ska kunna fortsätta och slänger ALLT skräp som det blir. Han är en riktig klippa och underbar sambo/blivande man:-).


Inför rivningen såg köket ut såhär. Luckorna hade vi givetvis tagit bort men några stackare stod kvar. Gammalt kök från tidigt 50-tal tror vi. Väggen till höger är numera borta och där blir det matsal och vardagsrum. Öppet och härligt!


Efter att väggar rivits blev det dags att påbörja byggarbetet. Här har har man börjat sänka taket, då den nya elen dras där, golvet upprivet inför golvvärmen, Nice!


Nu är kökets väggar gipsade, el och vattenledningar dragna, golvet förberett inför golvvämen... Undra hur det ser ut nästa gång vi kommer dit? :-)

1 kommentar:

  1. Åhhh vad spännande! Kommer gärna och tittar nån dag om jag får? Kram!

    SvaraRadera