Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



fredag, oktober 30, 2009

Fredag, helgmys, spänning...

Ikväll fattar jag mig kort;
Det är fredag, Nice! Familjen står överst på listan. Har även sagt upp vår marklägenhet idag. Så nu är det spännande värre. Ska huset stå klart till den 15 februari?
Nu är det bara till att speeda på. Få folk till att öka takten;-).
Känns ändå kusligt. Här i vårt nuvarande hem har Lukas börjat sitt liv. Ett hem som han trivs i. Nu ska vi flytta till en annan kommun. Det blir annat dagis och dagarna kommer till att bli längre för honom. Men jag tror vi fixar det. LÄNGTAR till vårt hus!

Go'natt!
Kramisar
LINDA

4 kommentarer:

  1. Det kommer att gå så bra så! Så länge man har varandra kan man trivas (nästan) vart som helst! Ser fram emot att få se "efterhuset" :-) Kram

    SvaraRadera
  2. KATARINA - Åhhh, jag hoppas det... Får inte tro något annat. Jag är oxå nyfiken på "efterhuset" *haha*... ska bli grymt spännande att se slutresultatet. Har man gjort rätt val på golv (som vi inte valt än *gha*, kakel, kök mm)... Spänning! Lukas säger att han ska flytta med sina leksaker, verkar vara viktigast. Sen säger han att Fredde, Sofia och Wilhelm ska flytta in till oss. Vart lilla Alva ska ta vägen vet jag inte än*haha*. Har försökt säga att de inte får plats, men vinden är ett förslag!:-) Ses imorgon! Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, det kommer gå galant ska du se.
    Måste vara himla svårt att uppskatta hur lång tid renoveringen tar.
    Det kommer bli hur fint som helst. ¨årt hem behöver också en makeover känner jag...*suck*
    KRAM!!!

    SvaraRadera
  4. susanne Gustafsson2 november 2009 kl. 19:05

    Härligt att det går framåt! Kikar gärna inom hos mig och spana in vårt kaos! Jag är hemma på fredags em! Kram!

    SvaraRadera