Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



onsdag, december 02, 2009

Lillkillen blir stor...

GRATTIS

GRATTIS GRATTIS

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!

Prinsen blir idag 3 år.

Känns som om dessa åren har gått i raketfart, hur kunde han bli såhär stor? Han var så lycklig i morse när vi sjöng och ännu gladare när han fick öppna presenter! Härligt att se honom så GLAD!

Älskar dig min lilla klimp!

2 kommentarer:

  1. Grattis Lukas!!
    Hoppas prickarna är borta snart!
    Kram Emma&Anton

    SvaraRadera
  2. EG- Lukas sover just nu... men jag hälsar honom i morgon:-)... TACK!!! Visst har han prickar kvar, men alla har torkat och han ska till dagis imorgon. Kan behövas, märks att han är JÄTTERASTLÖS och trött på oss:-).
    Ha det gott Emma & Anton
    Kramisar Linda & Lucky

    SvaraRadera