Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



torsdag, december 10, 2009

Regnig torsdag...

Morgon igen och idag är det en regnig torsdag.
Imorgon är det LUSSEFIRANDE på dagis och Lukas ska vara tomte. Han är envis och vill verkligen ha skägg till sin lilla tomtenissedräkt. Undra vart man kan hitta ett så litet skägg? NÅGON SOM VET?

Idag ska jag till tandläkaren. Har slarvat bort lappen med tiden så jag sitter redo med telefonen för att ringa och kolla kl 8. Har på känn att det är 8.15, 8.30 eller möjligtvis 9.30. Borde kanske förbereda mig med att borsta tänderna och en liten kattvätt.

Vid middag ska jag hämta upp en kär liten väninna och sen åker vi till HUSET. Ska kika lite i dagsljus... Nyfiken på vad som hänt sedan sist. Idag ska även ena ytterdörren sättas på plats. HOPPAS HOPPAS HOPPAS att färgen på dörren är vad jag önskar!
Efter hustitten ska vi vidare och fika hos hennes mamma. Härligt det ska bli med en sådanhär dag. Saknar ibland det sociala som man missar när man inte är på jobbet.

Imorgon ska jag till läkaren på kontroll. Undra vad som händer nu?!?...

Hoppas ni får en underbar dag!
Kramisar Linda
P.S Lite lättare irriterad över att jag inte hittar sladden till mobilen så att jag kan föra över alla bilderna jag tagit... Måste leta mer!
D.S

3 kommentarer:

  1. Åh, hoppas att ytterdörren blir som ni önskar!
    Vad härligt att åka till huset och titta, måste vara kul att se resultatet från gång till gång.
    Nä, inget lussefirande för oss på dagis, Milton är ledig imorgon. På hans avdelning skulle de inte gå Luciatåg, ska de det på Lukas?
    Ja visst är kläderna fina, *hihi*. Mysiga och sköna med skulle jag tro.
    Du gör sååå rätt i att försöka bli av med din huvudvärk som prio ett, det är ju typ det viktigaste i världen för att du ska kunna funka helt enkelt.
    Ha en superfin dag!
    KRAM!!!

    SvaraRadera
  2. Kanske fixa ett skägg av bomull?

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Tänker på er och huset ... ska bli så skoj att få se förvandlingen :-) Hoppas det går bra hos dr idag. Vi ses imorgon.
    KRAM

    SvaraRadera