Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



tisdag, december 15, 2009

SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ....

Se det snöar, se det snöar trallallallallalla....
LYCKA!
Så underbart att det äntligen faller lite SNÖ istället för det tråkiga regnet!:-)
Kan bara tänka mig att Lukas är superduperlycklig nu!

* * * * ** * * * *** *** * **
Idag har jag varit på mitt veckobesök av massage. Skönt, men man blir så vansinnigt trött efteråt. Blir vila innan det är dags för mat ikväll!
Ha nu en UNDERBART SNÖIG dag!
Kram Linda

2 kommentarer:

  1. Ja, lite snö men det blir ju liksom inget mer med det ;-)
    Skönt med massage, fast jag är dålig på att utnyttja vår möjlighet via jobbet, tycker det är svårt att slappna av, *hihi*
    KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas smyckena till fröknarna blev bra, man är ju lite nyfiken,*hihi*
    Jag hoppas att dagissituationen blir bra, nu är det bestämt iaf så slipper man grubbla över det i jul.
    Kram Kram!

    SvaraRadera