Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



måndag, december 21, 2009

Inte många dagar kvar till Jul...

Nä, nu är det verkligen inte många dagar kvar tills JULEN knackar på dörren. Imorgon ska Lukas klippas innan han ska till dagis. Sen är det Julpyssel som står på schemat. Göra färdigt lite julklappar, slå in julklappar och tja sen är det väl inte så mycket kvar att göra. Tror jag inte, men det dyker säkert upp något som man har missat. Så brukar det vara:-).

Idag så startade jag dagen med att åka hem till en väninna. Vi bakade lussekatter. Hon stod för degen och jag för "bullutförandet". Så perfekt att hon inte gillade det jag ville göra och vise versa:-). Och GODA blev de minsann. Tror nog att 4 lussekatter har landat i min mage. Känns lite jäst nu...

Längtar tills Julen är här när man får träffa alla nära och kära!
Sov Gott, Kram
Linda

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Fick min "lillasyster" berlock av Emma igår! Sååå fint du gjort den! Kanske man kan göra beställning hos dig sen? God fortsättning!
    /Fanni

    SvaraRadera
  2. Hej hej! Nu har jag gjort några försök med ingraveringen :) Roligare nu med den svarta texten så man ser vad där står :) Men vart brukar du beställa dina berlocker ifrån? eller köper du dom i affär?
    /Fanni

    SvaraRadera