Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



tisdag, april 28, 2009

Tisdag...

Dagen har varit upp och ner... ena stunden grym huvudvärk och i andra stunden har den lättat något och man har börjat fungera lite mer normalt.
Har varit hos sjukgymnasten idag, där jag hoppades få samma HALLELULJA MOMENT som sist... Då rann huvudvärken av mig och var nästintill som bortblåst i 1,5 dygn. UNDERBART... och det är då man inser att jag verkligen inte varit helt fri från huvudvärken sedan i oktober. Den har mer eller mindre varit där hela tiden. Det där 1,5:a dygnet var underbart... hela jag var som en helt ny människa. Gladare, positivare och orkade dubbelt så mycket. Så vill jag att det ska vara HELA tiden.

Ja det är i alla fall ett steg i rätt riktning... ett genombrott skulle man kunna säga!:-)
Vilket jag är SUPERglad över!

Sängen väntar!
Go'Natt

5 kommentarer:

  1. Tack detsamma! Hoppas ni får en mysig helg tillsammans med systra din :-) ...och du, vad gäller vikten så vet du att jag hejjar på dig! Tror nog att du och Micke fixar det. Vi kan ta en gruppbild i sommar *haha* Ni två smala och smärta och sedan jag och A rultiga:-D A klagar på att nu börjas det - sist gick han ju upp en del till följd av mitt frosseri *oops* Får väl se till att så inte blir fallet denna gången.
    Tack så mycket för räddningserbjudandet. Ska ha det i åtanke :-)
    Kramisar till er från oss

    SvaraRadera
  2. Tack för fina välkomnandet hem.
    Känns bra att vara hemma igen ven om semester är härligt.
    Hoppas helgen är bra, kanske ses vi i Tivoliparken imorgon??
    Men vännen, vad jobbigt med huvudvärk, har du så mycket av det?
    Hade jag för ett par år sedan men det är precis som att det växte bort, jobbigt är det iaf.....
    KRAM!!

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Hoppas det är bra med er alla. Saknar dina inlägg (inte för att jag är så aktiv själv... men kul att läsa hos andra :-))
    Trevlig helg!
    KramKram

    SvaraRadera
  4. Låter så jobbigt med din huvudvärk, vännen!
    Har läkarna kollat allt? Hoppas SÅ på att du ska bli bra.
    kram på dig

    SvaraRadera
  5. Hoho vännen.... Var är du??? var jättelängesedan du bloggade och inte varit på FL heller... Allt är bra hoppas jag. Själv håller jag på med finslipningen av uppsatsen så om sisådär 3-4 veckor kommer jag förhoppningsvis vara social igen :-) Saknar er... A frågade härom dagen om det inte var dags för oss att bjuda hem er igen. Det tycker jag vi får ta tag i framöver.
    KramKramKram

    SvaraRadera