Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



söndag, april 26, 2009

Veckorapport x 2

Torsdagen den 23:e april

Viktförändring: -0,6 KG
Totalt: -14,4 KG
Kvar till mål: 7,4 KG

*******************************************************

Torsdagen den 16:e april

Viktförändring: +0,5 KG
Totalt: -13,8 KG
Kvar till mål: 8 KG

*******************************************************

Det går verkligen upp och ner... och speciellt duktig på att skriva här har jag inte varit heller. Men som jag har sagt så många gånger förr så behöver jag det!
Har nu konstaterat att på 7 hela veckor så har jag endast gått ner ETT helt kilo. Och det är ju inte speciellt bra... Det måste bli ändring på det. Sambon min och jag har lovat varandra att vi ska hjälpas åt på riktigt nu. Så nu är det bara till att tuta och köra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar