Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



onsdag, april 01, 2009

Såååå underbart, härligt väder...

Sicket underbart väder det har varit idag... och där har man stått och jobbat inomhus från 8-17, TJOHO;-)!

Har gått den vanliga onsdagspromenaden kl 20.00. Den var helt underbart härlig. Det är såhär jag vill ha det, inte för varmt och inte för kallt. Våren är helt underbar! (Sorry för alla "underbar" i detta inlägg)

Till helgen ska vi, M, Lukas, jag, Vicky och min guddotter Nellie, på cirkus... till min förvåning såg jag idag att det är två stycken cirkusar i stan på lördag.
I måndags började vi förbereda Lukas på att vi ska på cirkus. Han är rädd för clowner och brukar säga att det finns en på hans rum. Lite läskigt då jag tror på andar och annat (eller vad man ska säga att det heter... tror på det okända kanske är en mer rätt beskrivning). T o m när han har kollat på ett avsnitt med "Anki och Pytte" där de är på cirkus och clownen kommer fram blir han lite rädd. Det kanske är fel att gå på cirkus nu... men vi har tänkt att i fall han får se det "Live" och är där med oss så kanske kanske den där läskighetskänslan han har försvinner. Vad tror ni?!?

Nä, nu får det nog bli sängen snart. Jobbar dag i morgon oxå och en massa nya kampanjer som börjar. Mycket att göra så det gäller väl att vara utvilad:-).

Kram & Nattis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar