Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



torsdag, april 09, 2009

Viktrapport...

Viktförändring: -1,3 KG
Totalt: -14,3 KG
Kvar till mål: 7,5 KG

*******************************************************

Kanske inte helt oväntat att det blev ett minus då jag varit sjuk några dagar denna veckan. Aptiten är ju inte som vanligt då och suget efter gott och "skit-mat" har varit lika med noll.
Men ett minus är ju positivt, får vänta och se vad som händer till nästa vecka.
Kan inte låta bli och ändå bli lite, lite glad.
Det är så härligt nu när solen börjat stråla och jag VILL verkligen komma till mitt mål tills semestern börjar. Sååå, det är bara till att sätta fart!

3 kommentarer:

  1. Men hallå ja, grattis till DITT minus. Har jag missat helt ju.
    BRA jobbat!!!
    Jag fick ju inget stort men var nöjd ändå.
    Hoppas din helg är bra och att du är ledig och njuter.
    Massor med Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Alltid skönt med minus... även om det beror på sjukdom så är det ju en sporre och försöka hålla det till nästa vägning - och har du gjort det så har du ju faktiskt gått ner :) Du fattar vad jag menar ;-) Själv har jag de senaste veckorna gått ner 2,5 kg....tja borde väl vara glad men känns inte riktigt OK. Vår j*vla telefon är fortfarande ur funktion... alltså = nu stendöd *grrr* Ringt och skällt på Telia och det enda de säger är att de har ett stort kabelfel som de håller på att åtgärda. Det har ju för butte varit fel på den i mer än en vecka nu!!! Japps iaf ringer dig när åbäket fungerar igen. Kramisar i massor till er alla tre

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du är tillbaks!
    Vi åker tidigt imorgon bitti, har inte ens börjat packa så jag sitter här på jobbet och känner mig duktigt stressad!!!!
    tack för fina kommentaren, det är ju nyttigt att ta fram de gamla hemska bilderna ibland så man själv fattar vad man pysslat med, *hihi*
    Ja du, vi ska ha en jättefin semester hoppas jag!
    Kram kram!!

    SvaraRadera