Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



onsdag, maj 27, 2009

Blåsig Onsdag...

Jisses vad det har blåst idag... men det är knappt att man har märkt det då man har stått inne och jobbat hela dagen.
Efter jobbet bar det iväg till kvik för att få en offert på ett förslag till kök. Dyrt, tyckte jag...
Men nu är det bara till att leta vidare på ALLA andra ställen och se vad för priser man kan få fram. Och kanske arbeta fram andra förslag på hur det kanske kan se ut. Får ju idéer hela tiden.
Vidare från kvik till elgiganten där de har lite "epoq"-kök uppsatta, såg dem i en av tidningarna igår och tänkte att det kan ju alltid vara värt att kika på.

Någon som hört något om de (epoq) köken?

På väg hem så åkte vi inom skopunkten för att kika om det fått in några fina sandaler till Lukas... men han var inte riktigt på humör och för det andra så fanns det inget som kändes ok.
Där emot hittade jag två par (likadana men olika färg:-). Helt otroligt men sant så fick jag i mina stl.42-fötter i ett par 41:or (högsta storleken på skopunkten för damer). Det har jag inte kunnat ha sedan innan jag blev gravid, tjohooooo! Perfekta slit- & slängskor!










Slutar med att Gratulera bäste Sambon som fått ny tjänst på jobbet... med start till hösten!
GRATTIS HJÄRTAT!

Kram
Linda

1 kommentar:

  1. Grattis sambon! :-)

    Vet att tidigare så hade Rusta (tror jag det var) e-poq kök men jag vet inte hur dom är, tyckte dock att dom såg helt ok ut när jag lite snabbt kikade. Vi har ju IKEA kök (ej vitvarorna därifrån) och är supernöjda med det! Vi tittade oxå på Kvik (dyrt!) och sen även Home innan men fastnade ändå för det vi har, mycket att välja mellan och heeelt ok pris! Har kompisar som har Noblessa och det är oxå snyggt.

    SvaraRadera