Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



tisdag, juli 28, 2009

Ännu en dag...

Så har då ytterligare en dag gått. Det är kväll/natt nu och datorn ska jag stänga ner om några minuter. Lukas hostar lite där uppe... ska han bli sjuk nu när han kommer tbx till dagis?!? Inga blöjproblem idag:-). Men han sa att han inte ville till Tåget idag:-(... Tror nog han haft roligt ändå, men han saknar sin avdelning där allt är som vanligt. Han är en riktig vanemänniska, det lilla livet!

Jobbet har varit snurrigt för min del. Känns som om jag inte har kommit in i det rätta "tänket" än. Men semestern är slut så nu är det bara till att se framåt!!! Positivt!

Ang mat och vikt så är det inget syndande förrän på lördag (eller vad man nu ska säga, kanske att det INTE är någon fika innan dess...). Var hungrig när jag gick och la mig igår och är lika hungrig idag. Det tar nog några dagar tills kroppen vant sig vid mer regelbundna tider igen.
MEN JAG SKA LYCKAS, får inte tro något annat!

Kram & Nattis
Linda, Hungrig som en varg

1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Skönt att ni haft en härlig semester.. visst tar det tid innan man kommer in i vardagslunken igen. Lösar sig med vikten - kroppen är i obalans nu bara - ge den en vecka att aklimatisera sig igen och därefter kan du nog se fram emot fortsatta minusresan :-) Hoppas du får svar på prover och så snart och att de kan hitta vad som fattas dig så du äntligen får må bättre igen. Nu är det dags för frukost här... ledig idag - vi ska till K-hamn på grillfest, imorgon blir det jobb för mig och sedan ska vi äntligen se på Ugglas revy på fredag. Det ska bli skoj!
    Ha det gott så syns vi snart.
    Många kramar Naddis

    SvaraRadera