Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



måndag, juli 27, 2009

Tillbaka...

... Ja så var man då tillbaka till VERKLIGHETEN.
Har nu jobbat min första dag efter semestern och det är knappt att jag har kunnat tänka idag *haha*. Det är så skönt att ha varit ledig och inte behövt tänka på jobbet. Har bara varit inne där 3 ggr under semestern.

Var lite orolig för att Lukas skulle vara på en annan avdelning nu några veckor och med andra fröknar. Men M ringde och berättade att det hade gått bra när han lämnat honom. Dock blev jag måttligt glad över överraskningen när han hämtats från dagis. M & L kom direkt från dagis och hämtade mig på jobbet och vi gick en snabbis till Hemtex för att köpa fler burkar som jag köpt där förra veckan på rean. Tog upp L i famnen och bar på honom en liten stund och upptäckte då att jag blev alldeles blöt... och att L var alldeles blöt. Blöjan kan inte ha varit bytt på ett x antal timmar. Inte ens en nattblöja ter sig så. *Grrrrrrrrrrrrrrr*.

Har även hunnit med mitt besök hos läkaren. Tagit en MASSA prover... Fick bland annat väga mig där och det var jag inte helt beredd på. Jag hade tänkt ha ny invägning för mig själv på torsdag... har inte ens tittat på vågen de senaste veckorna. Men jag har vetat att det har gått utför (eller ska jag säga uppåt kanske). Mina gissningar var ju 4-5 kg upp och mycket riktigt så var det 3,5 kg upp. Så nu är jag där jag var kring jul igen. Inte speciellt kul och såhär kan det inte vara. Köpte mina första jeans på mer än 3 år i början av semestern och dem får jag knappt på mig nu. Kan inte knäppa knappen:-(. Nu är det SLUT med fika 2 ggr/dag (som det blivit hela semestern... JAG ÄLSKAR FIKA!!!).
Det var ett bra besök hos läkaren i a f och de första provsvaren får jag på fredag. Känns som om det börjar rulla nu i a f. Jag är så vansinnigt trött på att må SKIT!!!

Tänker sätta in lite bilder från semestern någon dag... men jag måste ladda ner dem från kameran först!

Nu är det natt och jag ska gå och lägga mig!
VERKLIGHETEN VÄNTA IMORGON IGEN!
Go'natt & Kramisar
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar