Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



söndag, juli 12, 2009

Går inget vidare med bloggandet...

JAG VERKLIGEN SUGER PÅ ATT BLOGGA...
...känns som om jag inte har något av intresse att skriva och att skriva om att jag mår dåligt känns sådär. Unviker att prata om det, men känner ändå att det är något som folk behöver veta. Det är så sketans svårt att vara glad hela tiden när man har den förbannade huvudvärken. Men jag försöker och försöker och försöker fungera som vanligt.
Den som tar den största smällen är M, stackaren. Med Lukas försöker jag verkligen att inte tappa tålamodet. Han ska ju inte behöva ha en sur och tråkig mamma. Och summan av kardemumman blir ju då en ännu mer trotsig 2,5-åring.
Att ha semester just nu är på både gott och ont. Har slappnat av och med det har det väl blivit 10 ggr värre. Förmodligen för att man helt plötsligt har tid att "må dåligt" (låter något, men förstå mig rätt).
2 semesterveckor kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar