Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



torsdag, juli 30, 2009

Veckorapport...

Viktförändring: +3 KG
Totalt: -10 KG
Kvar till mål: 11,8 KG

*******************************************************

Jag hade lovat mig själv att jag skulle STARTA OM PÅ NYTT, så så får det bli. Några dagars arbete efter semestern har i a f gjort en miniförändring sedan i måndags. Ahhhh, det är bara till att bita i det sura äpplet. Men portionerna har minskats igen och fika blir det inte förrän på lördag. Dock har det slunkit ner några chokladbitar när blodsockret har varit minimalt på jobbet. Men det ska bli bättring på den fronten oxå.
Har laddat ner alla mina och M's bilder från semestern ikväll och, x i taket, så har jag hamnat på några bilder Blev förfärad av några bilder som var tagna bakifrån. Jag har verkligen en 38"-bak! (Baken och benen är det som alltid har varit stort på mig så det var kanske ingen nyhet, men att se det själv känns sådär).
M och jag har gjort upp ett nytt mål och det är att till JUL ska vi vara färdiga för BEACH 2010.
Där med basta!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar