Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



torsdag, juli 02, 2009

Torsdag och semestern hägrar...

Imorgon är det äntligen fredag igen... sista arbetsdagen innan semestern.
JAG LÄNGTAR!!!:-)
Ända sedan i fredags så har det gått i ett, vi behöver semester!!! Första veckan ska dock gå åt till att tvätta fasaden och måla vindskivor mm.

Rent fysiskt har det varit en skitvecka. Tredje kvällen på raken som jag somnar i soffan efter kvällsmaten, när jag BARA skulle lägga ner mitt onda huvud en liten, liten stund.
Tja, nu hägrar semesten... Men jag kan inte slappna av innan det är måndag då min kära arbetskamrat kommer tillbaks från sin semester och tar över ansvaret igen.

Tack för alla mysiga och snälla GRATTIS-hälsningar till vår förlovning!!! Ni är go'a ni!
Jag är superduperlycklig och jag tror nog jag har världens bäste snart man!
Kramisar i massor
Linda

2 kommentarer:

  1. Åh semesterfirare där!!!
    Några roliga planer på G eller det är mest husgöra?
    Kul att springa på dig igår.
    Hoppas du ska slippa din huvudvärk nu när du är ledig, en gissning är att värmen också gör sitt....stackare...
    Kram kram!!!!

    SvaraRadera
  2. Ha en underbar semester och passa nu på att bara ta det lugnt och njuta....å så klart lite planering för vad som komma skall, husrenovering, bröllop å sånt där :-D

    KRAM

    SvaraRadera