Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



måndag, april 12, 2010

Försenad viktrapport...

Viktförändring: -0,5KG
Totalt: -3,9KG
Kvar till mål: 22,3KG

*********************************************************

Liten försenad uppdatering från i onsdags... Det gick bättre än väntat, men det har varit segt nu i nästan 1,5 vecka. Skärpning! & sen måste jag vara bättre på att notera i min checklista!!!
Det känns dock som en bra start med tanke på att jag bara hållt på så kort tid... Peppas peppas peppas!!!:-)

1 kommentar:

  1. Heja Heja!!!
    Duktiga du, nu börjar det bli riktigt skönt ute, själv ska jag försöka komma ut på lite kvällspromenader, det behöver jag.
    Kram Kram!!!

    SvaraRadera