Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



måndag, april 12, 2010

Kameran...

... Äntligen har jag tömt kameran på bilder för 1:a gången! Snart blir det husbilder...
Först ska jag iväg till jobbet och ikväll kanske fixa med bilderna.

Det har varit en lite trött dag idag. Gick upp innan L & M åkte till jobbet/dagis. Men slocknade på soffan när jag läste tidningen och vaknade först när svärmor ringde 12.30. Tja, det har varit en hel del de senaste dagarna så det kanske inte är så konstigt. Har inget minne av att jag pratade med M kl 9 så lite trött var jag nog!

Ses senare ikväll! Hoppas ni har en underbar dag i solen!
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar