Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



torsdag, april 01, 2010

Viktrapport...

Viktförändring: -0,5KG
Totalt: -3,4KG
Kvar till mål: 22,8KG
*********************************************************

Min första guldstjärna är plockad! Jippe!!!
Men jag har några fler som ska in i min lilla bok innan jag är färdig. Känns bra trots att det "bara" blev -0,5... Kan man vara annat efter en matglad helg och den där förbenade veckan i månaden som vi kvinns får dras med.
Blicka framåt, inte bakåt!!!

1 kommentar:

  1. Du är skitduktig! Jag måste nog gå på den där introduktionen för att komma igång ordentligt, men det tar jag efter Rom! Kram!

    SvaraRadera