Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



onsdag, april 28, 2010

Ingen viktrapport...

Förra veckan, när det var VV, stannade jag hemma då det skulle "finfixas" innan värderingsmannen skulle
komma hit. Dock var det inställt där p g a sjukdom ändå, så det var väl tur i oturen att jag inte stannade
kvar och väntade i stan för då hade jag blivit grymt besviken.
Denna veckan blir det heller ingen vägning. Har jobbat på morgonen idag & nu är jag hemma och vilar innan
min underbara huligan & kära sambo kommer hem. Känns något onödigt att åka in till stan igen "bara för
att".
Däremot har det varit två dryga veckor när det gäller mat. Har kommit in i stim av bakning... och det innebär
viss provsmakning när det väl har gräddats färdigt i ugnen. Micke sa igår att man skulle kunna tro att jag är
gravid. Men jag kan lugna er alla... Det är jag INTE!

Ha en härlig dag!
Kram Linda

1 kommentar:

  1. Klart det måste provsmakas! Tror jag kommer börja baka igen när vårt kök är färdigt ... mycket som måste provas då :) BTW, de ringde idag och meddelade att det kommer på måndag mellan 12-16!! Spännande! Igår beställde vi matta och den läggs in på tisd el onsd ... Förresten efterlyser jag sockerkaksreceptet ...

    Kram

    SvaraRadera