Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



fredag, september 24, 2010

Företagsekonomi...

... är det som står på prioriteringslistan idag...
Känns lite surt  när det är så mysigt och härligt väder ute. Men det är ju detta som måste göras!
Trots allt så tycker jag det är superspännnade och när bitarna väl kommer på plats ska det nog inte vara
så svårt. Idag är det exakt 2 veckor kvar tills första TENTAN. Jag vill och ska klara den!

Är så dålig på att uppdater bloggen, men lovar mig själv återigen att bli bättre på det:-)!

Ha en underbar fredag!
Kram Linda

2 kommentarer:

  1. - Kan du klara det? KLART DU KAN!!! :-)

    För att citera en liten händig man :-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Katarina- Typ "Byggare Bob" menar du;-)
    Tack för att du tror på mig! <3
    Själv är jag lite kluven då jag vid vissa tillfällen tror att jag har pejl på läget och sen helt plötsligt så har jag inte det... *Gahhhh*!
    Men det löser sig... Paniken lär väl infinna sig på tors kväll nästa vecka!
    KRAM

    SvaraRadera