Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



tisdag, september 28, 2010

Fortfarande...

... FÖRETAGSEKONOMI som står inpräntat i pannan!
Och efter det ordet ett stort ?...
Tror mig ha fattat i ena stunden för att inte haja läget den andra.
I dagarna 3 ska jag nu PLUGGA PLUGGA PLUGGA!

Är ganska så osocial just nu... trånar efter mina smyckesdelar och vill inget
annat än att sitta och pyssla lite. Men det får bli mer när denna tentan är över...

Nu kom grannen hem så nu blir det en promenix, HÄRLIGT!

Ha en underbar kväll!Kram

3 kommentarer:

  1. Kämpa på! Det var ju inte igår du studerade - tar lite tid och någon tenta innan du kommit in i tänket. men det kommer! Jag lovar :) Då tycker jag vi börjar titta på en helg när vi kan träffas ... lördagen den 16:e oktober har vi inget ...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Säger som Nadja, det tar lite tid innan man kommer in i plugget igen men det kommer! Sen att börja med företagsekonomi...tjolahopp! Har oxå läst det och precis som du, fattade ena minuten för att ??? andra...men det gick ju det oxå!!! Heja, Heja, Heja!!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Nu MÅSTE du börja blogga igen! KRAMEN

    SvaraRadera