Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



onsdag, september 01, 2010

Off tooo China...

Jag har en kusin som flyttat till Kina med sin familj. Mannen har fått en tjänst där och de har fått en
fantastisk chans till en stor erfarenhet.
Hennes blogg är UNDERBAR. Älskar hennes "ironiska" sätt att berätta om livet i Kina.
Gå in ni oxå och ta en kik!
Good Luck "Ina" i det stora Landet!

Katarina i Kina  (Klicka på texten och ni länkas dit!)

Har ytterligare ett mål... att inom de tre åren som de ska vara där så ska jag alt jag med familj dit och
hälsa på!

Hoppas ni får en underhållande läsning om ni kikar in hos henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar