Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



onsdag, september 01, 2010

Vilodag...

... I hopp om att jag ska vara frisk som en nötkärna till helgen. Jag SKA jobba min sista "riktiga" helg
innan tjänstledigheten... det har jag bestämt. Skulle tro att det är bra att ha mål här i livet:-).

Ändrat tiden för Lucky så det blir fredag fm som han ska träffa doktorn. Lille sötnosen har sovit bättre inatt.
Idag är han på dagis och gör av med energi och jag hoppas, hoppas att han är glad när han kommer hem.
Denna veckan har de börjat med aktiviteterna på dagis... och då även indelning av åldersgrupper.

Nu = Vila

Ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar