Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



torsdag, september 09, 2010

Utbildningen...

"Inredare med Säljkompetens" har startat med bravur.
Igår hade vi Teambuilding-dag med klassen. Massa övningar, presentationer och information om varandra...
En hel del namn fastnade i hjärnan:-). & jag kan konstatera att jag förmodligen kommer till att få en super-
trevlig skoltid med många fantastiska människor.
Jag hittade en klasskamrat som bor utanför Kristianstad och vi kommer till att samåka från mitt.
Absolut den bästa lösningen.
Jag somnade efter kvällsmaten (18.30) igår och sov i lite mer än 2h. Totalt slut*hihi*. Alla spänningar har
släppt och jag är inte alls nervös längre. TJOHO! När M väckte mig trodde jag att han skulle till jobbet
och att det strax var skola igen. Att Lukas sagt go'natt till mig har jag inget minne av...

Idag har det varit fullt ös. En otroligt härlig lärare i Företagsekonomi som vet och kan mycket och har
varit ute i det verkliga arbetslivet, både här i Sverige och i ett x antal länder.
Just nu så sprutar det företagsekonomi-information ur mina öron. Totalt fullproppat efter 6h idag!
Men det är sååå intressant. Jag tycker verkligen det här är skitkul!
Jag äro nu en SKOLTÖS på riktigt! Och det är jag glad över!:-)

Ha en alldeles underbar kväll!
KramKram

8 kommentarer:

  1. Åh vad underbart det låter.
    Att få vakna på morgonen och gå och göra något man verkligen verkligen VILL!
    Företagsekonomi är jättekul, jag läste ekonomi på gymnasiet och det var mitt favvoämne :-D.
    Tack snälla för söta kommentarerna.
    Hoppas du får en fin dag i skolan ♥.
    KRAM!!!!!

    SvaraRadera
  2. Härligt med nytändning eller hur?!
    Önskar dig lycka till såklart <3
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åhhh! Jag gillar också företagsekonomi! Roligt att det gick bra! Kram!

    SvaraRadera
  4. Härligt att du känner att det är rätt, men det visste vi ju att detta skulle passa dig! ;-) <3
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej! hoppas allt är bra! Är du i Älmhult varje dag nu då?? går det bra? Kram kram
    /fanni

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Åh, verkligen tack för napptipset, ska hålla ögonen öppna efter sådan napp och testa.
    Även om han inte är jättesnuttig så märker jag att han har stort sugbehov emellanåt och napp är ju rättså skönt när de är små. När de sedan ska sluta med den är ju en annan historia.
    Som sagt - tack för tipset!
    KRAM!!!

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Har planerat att söka denna utbildningen till Hösten. hur mycket vikt lägger de egentligen på meriter och hur mycket lägger de på betyg - vid intagningen?? Vet du något om hur attraktiv denna utbildningen är?? Hur många som sökte iår osv.?

    Du har nu fått en ny läsare som kommer följa din blogg med spänning : )

    Ta hand om dig
    /Frida

    SvaraRadera
  8. Fanni- Det går bara bra:-)! Jag är i Älmhult på måndagar och tisdagar... resterande dagar är det råplugg hemma som gäller;-)! Hur är det med dig??? Kram

    Emelie- Hoppas du hittar en napp som passar snart... förstår så väl det där med sugbehovet...

    Frida- Har faktiskt ingen aning... men det är ju både personligt brev och betyg som gäller vid första utgallringen... Lycka till!!!

    SvaraRadera