Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



tisdag, mars 31, 2009

Ååååhhhh va' pinsamt...

Måste dela med mig av en pinsam stund ikväll:-).

Stod på jobbet och hade ca en minut kvar innan jag slutade och jag hostade helt plötsligt till... samtidigt som hosten kom helt oväntat så tog jag väl i och *pang*, värsta fisen ljöd högt och tydligt. Jag började asgarva och insåg med ens att det var fullt av människor runt om i butiken. Dock ingen som stod i kassan... la mig ner på knä och fortsatte garva och frågade tjejen jag jobbade med om hon hörde. "Va' då?" sa hon... Självklart var jag tvungen att berätta mellan skratten. Undra tro om det bara var i mina öron det lät så högt... kanske räddade hostandet mig eller så hörde faktiskt folk det. Nåja, nu har jag ju delat med mig här! Men det bjuder jag på... det är ju helt naturligt! :-)

*Hahhahhahaaa*... kan inte låta bli att fortsätta skratta...

Kram & Go'natt

2 kommentarer:

  1. Man ska dela med sig av det roligare :-)

    SvaraRadera
  2. Till Kayn -
    Eller hur:-)! Som sagt, det bjuder jag på!;-)

    SvaraRadera