Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



måndag, augusti 03, 2009

Måndag kära måndag...

Så har en ny vecka börjat igen... MÅNDAG!
Jobbat... och fram tills nästa fredag är jag ledig en dag. Tjohoooo! Bara till att kämpa på och vara positiv!
Igår var det LEDIGT. Fick mig en vilo-förmiddag då Lukas och Micke åkte till Huset och fixade lite med gräsklippning och annat. Sen var det fullt ös hos Familjen Andersson (Paddi) på eftermiddagen/kvällen. Supernice! Känns härligt att ha sådana jordnära vänner som man trivs så bra med! :-)
Lukas var helslut när vi kom hem och somnade bums...

Nu är det soffsittning, har precis kommit hem från några vänner där vi varit och druckit kaffe och L har lekt med min guddotter Nellie.

Ha en bestguldi-kväll!
Kramisar
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar