Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



fredag, augusti 07, 2009

Fredag med tacos och bakning...

Fredag, tvätt, tacos och bakning... det är så kvällen har sett ut.
Jag har lagat mat, Micke och Lukas har sprungit till tvättstugan, ätit tacos (ÄLSKAR) och till slut nu bakat KÄRLEKSMUMS (för 1:a gången). Tänker ta med en hel hög till jobbet imorgon och sprida lite kärlek till mina arbetskamrater. Kan man behöva när solen skiner och vi får slita inomhus;-).
Får se om det uppskattas:-)!!!

Var hos sjukgymnasten i torsdags och vi bestämde att v 34 sätter vi igång med en akupunkturbehandling... som jag förstått, rättså intensiv behandling på kort tid. (Ja om jag nu har fattat allt rätt) Ett försök med att bli av med alla spänningar och för att huvudet kanske ska bulta mindre. Just nu är allt värt ett försök när det gäller denna situationen!

Nu är det snart ögonlocks-titt, för sen väntar jobbet imorgon
Kramisar & Go'natt
Linda
P.S
Nyklippte sonen blev så stor med ny frisyr...
och är den underbaraste och sötaste killen som finns!!! :-)
D.S

1 kommentar:

  1. *hihi*
    Vi var på ditt jobb idag, såg inte rökn av dig ju.. :-D.
    Vi kommer säkert fler gånger.
    Åmen vad vågen vart snäll mot dig då :-D.
    Min är det bara fel på hela tiden, den visar alldeles för mycket.
    Ja men då får han cykla lite i helgen nu när nyckeln är hemma.
    Ha en finfin helg!!
    KRAM

    SvaraRadera