Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



tisdag, augusti 04, 2009

Just nu längtar jag...

Ja, just nu LÄNGTAR jag till på torsdag då jag och "Lucky" ska ha en ledig dag.
Är lite trött, somnade efter maten när L och jag tittade på bolibompa. :-) Fattade ingenting när jag vaknade 10 minuter senare och trodde det var morgon.
Ikväll får det bli tidig nattning för min del.

Imorgon kväll ska jag förhoppningsvis träffa min vän som just nu bor i Kina men som är hemma på semester. Galet va' länge hon har bott där nu, 4 år och det ska bli minst ett år till.

Kram & Nattis
Linda

1 kommentar:

  1. Förstår att du längtar till lediga dagen :-) Hoppas ni får det mysigt då. Tack, jag vet att du finns där om jag vill prata. Tyvärr är jag väl ett typexempel på den "duktiga tjejen" Skrattar och försöker vara glad ute bland folk och sedan kommer allt när jag är hemma och tillsammans med min familj :-( Tur iaf att allt verkar vara bra med bebisen... är så lättad och bara ler när jag ser bilderna från ul. Vi hörs och ses. Kram till er!

    SvaraRadera