Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



lördag, augusti 08, 2009

Kak-rapport...

Kakan blev GOD, enligt mitt tycke & smak:-)!
Hoppas att de som åt den på jobbet oxå tyckte det:-). Hade kanske varit bättre med lite glass en sådanhär varm dag, för varmt har det varit inne på jobbet. Tänker på de stackarna som fortfarande jobbar...

Idag har det som sagt jobbats, sen hämtade L & M mig på jobbet. Tände igång grillen när vi kom hem och sen dök vännerna Fredde, Sofia & Wilhelm upp. De hade med sig deras underbart goda pastasallad som vi hade till köttet. Kaffe på det och nu har de precis kört hem. Det var två övertrötta pojkar som avgjorde saken;-).
Lukas sussar sött och både jag & M är nog oxå på väg dit snart!

Ha en underbar helg i det underbara vädret!
KRAMISAR
Linda

1 kommentar:

  1. Åh vad härligt med grillat och träffa vänner.
    JA, MP3 är sååå bra, fick min genom en prenumeration av tidningen IFORM och den är kanon, men sen ska man ju ha så man kan ladda ner till den också fståss ;-).
    Kärleksmums är sååå gott och de gick säkert hem ska du se!!!
    KRAM

    SvaraRadera