Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



onsdag, augusti 05, 2009

Imorgon...

Imorgon är jag LEDIG, tjohoooooo:-)
Lukas och jag har fullt schema redan för dagen. Först ska vi övningscykla på hans nya cykel och vara ute och busa hela förmiddagen. Efter hans middagsvila ska jag till sjukgymnasten och knäckas och sträckas ut... kotorna ligger inte skönt just nu. Det känns verkligen att det var 5 veckor sedan. Kroppen har ju varit van vid det 1 gång i veckan sedan en tid tillbaka. När jag är där ska L vara och praoa på M's jobb:-).
Sen blir det till att klippa L inne i stan. Han har verkligen fått LÅNGT hår nu:-)... (som han älskar att tvinna:-)). Därefter tror jag att dagen är slut och kvällen börjar.

Ikväll hade jag hoppats på att träffa min vän Rebecca, men det blev ändrade planer så nu ska vi träffas på måndagkväll istället.

Nu är det soffsittning!!!
Kramisar
Linda

3 kommentarer:

  1. Låter som en bra dag! :-) Går det bra med cykeln? Vi har velat lite hur vi ska göra men än så länge verkar han nöjd med trehjulingen så vi väntar nog lite till...tror jag! *hihi*

    SvaraRadera
  2. *Katarina*- Vad gäller cykeln så tyckte han det var jättespännande först. Provade en kompis cykel och kände sig jättestor. Men när vi väl fått hem en och han skulle cykla så blev det ju tvärstopp när han skulle cykla bakåt (som man kan göra med en trehjuling:-)). Så nu tycker han inte det går tillräckligt snabbt... Men L & jag har diskuterat ikväll och kommit fram till att vi ska öva imorgon:-). Han ser så stor ut på sin cykel... och stolt. Vi ska nog ha en bra dag imorgon:-)!!! Inte tänka så mycket på jobbet förhoppningsvis;-) (om jag nu kan släppa det...) Kram // Linda

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni haft en fin dag.
    Perfekt tajjmat med vädret åtminstone!!!
    Det kommer g galant med cyklandet. Milton är sjövildmed sin cykel, han tvättade den igår.
    Igår testade han även en trampebil för första gången (vi har fått den begagnad) och den gick undan som bara den....heeelt livsfarligt.
    Var inne på ditt jobb idag, Milton skule ha några karameller :-D.
    Många Kramar!!!

    SvaraRadera