Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



onsdag, mars 24, 2010

Heja, heja...

... heja, heja... mig själv...
Måste peppas. Ikväll är det vägning. Har det gått ner?
Jag tycker själv att jag har varit duktig. Skrivit i min checklista varje dag och inte använt mer än 5 veckobonus-pp (tror jag det var). Däremot har jag haft svårt för att fylla mina dagar helt. Så igår blev det ett extra mellanmål med 2 knäckebröd, keso (med ananasmak), skinka och gurka. Hur gott som helst och endast 3 pp. Nice!
Det får bli mer bloggande ikväll!
Tills dess; KRAM & ha en superhärlig dag i vårens tecken
Linda

3 kommentarer:

  1. Jag hejar på dig! Vet att det gått bra ... kvittar vad det står på vågen ikväll - du har iaf kommit in i tänket och då kommer resultaten så småningom :) Väntar med spänning på rapport! Själv har jag vågpaus ... kommunistvecka *blä* och klarar inte ett ev nederlag. På det igen på söndag för min del:)

    SvaraRadera
  2. Hejja Hejja!
    Jag har märkt på dig i veckan att du är taggad och såklart kommer det gå bra ikväll.
    Kram och Lyckospark!!!

    SvaraRadera
  3. *hehe* var tvungen att tvinga mig upp på vågen ...(ska piff så ska puff) +/- 0. Tja, faktiskt nöjd efter både pizza, läsk och godis i helgen.

    SvaraRadera