Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



lördag, mars 20, 2010

Vill ha sol...

...Vill ha sol, inte regn!
Men annars är allt fint. Lukas mår oväntat bra. Känns hur skönt som helst. I natt låg jag och lyssnade när han andades. Fick nästan panik, det lät som om han inte andades. Men när jag till slut insåg att det var för att han andades så tyst så blev jag lättad. Att han har andats så tyst har jag nog aldrig varit med om. UNDERBART! Kan det vara så att svullnaden gått ner kanske?!?

Idag har "Trapp-mannen" varit här och satt in TRAPPAN. TJOHO! Lägger ut lite bilder imorgon.
Ja, det måste jag ju berätta. Jag blev med kamera igår:-). (Dock trånar jag efter en digital systemkamera, men vi känner inte att vi har belägg för att införskaffa oss en sådan just nu. Det är en dröm och ett mål som finns i framtiden. Men först och främst kommer leva och huset:-).)
Det blir otroligt bra bilder med denna kamera (jämfört med vår gamla)... Sååå glad i den*hihi*. Nu ska jag göra lite smycken och fota. Det finns en plan:-)!!!

Ätandet går över förväntan. Men det är en omställning. Dessa kakor som jag bara ÄLSKAR saknar jag just nu, men om en vecka eller två är de ett minne blott*hahaha*. VV's bars är underbart substitut!

Nu blir det lördagsmys!
Kramkramkram
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar