Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



onsdag, mars 24, 2010

Viktrapport...

Viktförändring: -2,9KG
Totalt: -2,9KG
Kvar till mål: 23,3KG

*************************************************************************
Det känns UNDERBART!
Första veckan har kännts toppenbra,
men ändå var jag orolig för vägningen idag.
Nu är jag ännu mer sporrad.
Tänk att jag var så nära för ca ett år sedan, för att sedan falla tillbaks på detta sätt.
Men jag vet ju varför och det är ju huvudsaken.
Nya tag för denna veckan!
*Gahhhh* va' lättad jag är.

6 kommentarer:

  1. Duktig du är Linda! Heja heja! Kram Ullis

    SvaraRadera
  2. Heja heja, vilket TOPPENresultat!!
    Grymt imponerad.
    KRAM!!!!

    SvaraRadera
  3. Säger det igen.... DU ÄR GRYM!!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. WOW!! TRor minsann jag också ska bli duktigt! Du är ju verkligen en inspirationsskälla! :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Åh vilken bra nedgång första veckan!! Jättebra jobbat:)
    Elin A

    SvaraRadera
  6. Tack allihop... Ni peppar mig bara mer och mer! :-)
    KRAMKRAMKRAM

    SvaraRadera