Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



onsdag, mars 31, 2010

Ny onsdag...

Oj, redan onsdag igen. Nu inser jag att det är en vecka sedan jag gjorde det senaste inlägget. Jag får ta mig i kragen och åtminstone lägga in ett där i mellan:-)...

Min storasyster Anna var här torsdag t o m lördag, mysigt. På söndagen åkte Micke, Lukas och jag till Lillasyster och firade hennes 17-årsdag. Jisses va' stor hon har blivit. Känns som om det var igår som hon var en liten bebis. Nästa år är hon till på köpet myndig. Va' ska min lilla lillasyster få gå på krogen om ett år. Känns helskumt! :-)
I alla fall så har det gått en hel del veckobonus-propoints. Men det är denna veckan. Nästa vecka ser kanske annorlunda ut. Det gäller att se framåt istället för bakåt. Jag är fortfarande taggad! Stentaggad, supertaggad, jättetaggad...

Denna dag bjuder på; vila, arbete, viktväktarna; vägning, middag med härliga "mammagänget" från FL. Det ska bli underbart skoj att träffas och tjabba en massa!

Lägger in min veckovägning senare ikväll!
Tills dess; HA EN UNDERBAR DAG!
Kram
Linda

1 kommentar:

  1. Ska bli kul att träffas ikväll (det är det alltid). Ja du, grill på sommaren måste man ha.
    Stort Lycka till på vägningen, det kommer gå kanon det känner jag på mig.
    KRAM!!!

    SvaraRadera