Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



torsdag, mars 04, 2010

Liten titt...

NU HAR VI FLYTTAT:-)...
Eller ja, för några veckor sedan. Men vi har tyvärr inget internet än och får vänta ytterligare 2 veckor tills det är instalerat och klart.
Har bara som hastigast lånat en dator och kände att bloggen behövde en liten titt:-).
Vi trivs utmärkt i huset och det känns verkligen som HEMMA! Underbar känsla!
Ha det gott allihop tills vi ses igen!
Kramkramkram
Linda

1 kommentar:

  1. Tack för en trevlig kväll i lördags. Får vi ta och göra om snart=)

    Kom på igår att jag inte ska jobba förrän på lördag igen. Har ju min långa period av ledighet nu och så har jag tagit ledigt tors fre för vi ska ju på begravning i Hultan. Så är du ledig någon dag i veckan kanske vi kan hälsa på Frida i Helsingborg. Kan kolla med risse om hon vill följa med?! Hade varit kul med liten girltrip=)
    //BEE

    SvaraRadera