Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



lördag, augusti 14, 2010

*Buhu*

Hittar inte min kamerasladd så att jag kan föra över alla bilder från sommaren. *GRrrrrr* & *Buhu*.
Inte det minsta irriterande, nejdå!

Dagen har varit JÄTTEseg! & när jag väl började göra något = slipa på en 70-tals telefonbänk som ska bli
vit, så började det ÖSregna (eller som Lukas sa nu på semestern, det regnade kopiöst mkt*hihi*).
Nähä, det får nog hända lite mer imorgon. Ska i a f på L&B-party hos söta Nadja. Det ska bli riktigt kul att
träffa härliga vänner!
Ikväll blir det mys i soffan och en förhoppningsvis bra film.

Ha en underbar kväll!
Kramkramkram
Linda... bättre sent än aldrig;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar