Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



söndag, augusti 15, 2010

Tjoho, Jippie, Yes...

Under tiden som jag var på ett trevligt L&B-party hos Nadja så lyckades mannen i mitt liv hitta
den saknade kamerasladden. FANTASTISKT!
Den låg bakom en hylla... så kan det bli. Det förde i a f något gott med sig. Tidigare idag så rensade & sorterade
jag en låda i köket som blev en alltiallo-låda när vi flyttade hit.
Nu ett x antal månader senare är den då fixad och fin! Och det tack vare sladden!

Imorgon börjar PP-räknandet igen. Vet inte riktigt vad som gick fel under semestern. Men nu är det ett x antal KG till att ta itu med. Närmare bestämt 30 tunga Kilo. Men det ska gå även om det tar lång tid.
Trivs inte med min vikt och framför allt så känner jag mig inte bekväm. Känner mig t o m tjock på ryggen...
Då har det gått för långt... Ända sedan en väninna till mig skrev i hennes blogg att det känns skönt när inte
låren skaver emot varandra längre så har jag funderat över detta till och från.
& JA... det är SKITTRIST när de gör det...

Det är nu det ska ske... Det är nu allt negativt ska förvandlas till positivt genom min egen kraft...

Natti Natti!

1 kommentar:

  1. ... och jag finns där som bollplank, stöttare och medresenär. Nu jävlar ska det hända saker, en gång för alla!
    KRAM

    SvaraRadera