Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



måndag, augusti 16, 2010

Känns i benen...

... de där backarna som finns i lilla byn känns i benen idag. POSITIVT!
Har gått en runda nu på morgonen idag oxå och det känns riktigt bra. Gjorde allt för att inte undvika
backarna så benen känns härligt möra och livet är på topp.
Att gå är egentligen den tråkigaste formen av "träning" som finns... tja om man räknar bort rodd, jogging,
 orientering mfl. sporter.
Nu skiter jag i om det är tråkigt. Jag måste gå neråt och den bästa medicinen är motion tillsammans med
en balanserad kost. Det funkar inte med en massa bantning för min del. Vissa kanske tycker att VV är en
bantningsmetod, men för mig så är det ett sätt att få mig själv att förstå att allt ska inte ätas HELA tiden
utan bara då och då.
Mot nya tider!

Ha en underbar dag!
Kramkramkram

1 kommentar:

  1. Duktiga du!!
    Som du märkte hörde jag inte av mig .. körde från Jessica halv fyra och hade en helt slutkörd Linnéa i baksätet ;)
    Vi hörs snart!
    Kram

    SvaraRadera