Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



tisdag, augusti 31, 2010

Lite sliten...

Känner mig lite lättare sliten.
Förkyld *Buhu* *Buhu*... Kände mig ganska så hyfsad tidigare idag, men allt var nog en illusion efter
"pillerätande".

Lukas fick vansinnigt ont i ena örat efter att ha duschat igår och i natt vaknade han och hade monsteront.
Inget annat att göra än att ringa öronmottagningen.
Fick tid nu i eftermiddags och det konstaterades att han fått hörselgångsinflammation. Som tur är
slipper han antibiotikan utan får droppar i öronen istället. Och det är jag/vi otroligt glada över. Han har fått
alldeles förmycket antibiotika i sitt 3,5 åriga liv.
Han är i a f piggelin och hur go och glad som helst! Goa underbara unge!
Imorgon blir det återigen läkaren. Han har haltat av och till i 2 veckors tid snart. När han hoppar vill han
inte sätta ner den ena foten riktigt. Tja, vad göra? Han klagar inte så mycket... Men när man är van vid
att han springer och hoppar HELA tiden så blir man lite konfunderad när han INTE gör det konstant.
Han kanske helt enkelt har växtvärk, vad vet jag. Men kollas det inte och det verkligen är något...
... ja då har jag det på samvetet.

Nu är det soffliggning och "The Mentalist"-säsongspremiär att se fram emot!
Kram Linda

1 kommentar:

  1. Stackars Lukas men han verkar vara vid så bra humör.
    Milton har ju aldrig varit på sjukhuset och är livrädd för blod, är inte alls härdad och har aldrig ätit penicillin, hade vi behövt ge honom något sådant hade helvetet brakat loss tror jag.
    Nej du, något BF den här gången också vågar jag inte hoppas på, lördag kanske? *hihi*, smidigt med barnvakt på helgen tänkte jag...
    KRAM!!

    SvaraRadera