Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



torsdag, augusti 19, 2010

Nöjd...

... är ordet som kan beskriva hur jag känner mig just nu! Nöjd med mig själv för att jag gått mer än 6000
steg (räknat från stegräknaren) under promenaden som jag och grannen tog ikväll.
Jag får nog vara tacksam över att hon har fått med mig på detta.
Den enda dagen jag "vilat" fötterna på kvällen var igår. & ja, de värker lite. Börjat jobba heltid igen
och det är inte fötterna vana vid. Men ack så skönt att jobba och känna sig "nyttig" igen.
Huvudvärken är inte lika intensiv, vilket gör allt annat mycket lättare. Med andra ord en MYCKET nöjd
Linda!

Nu=Sängen
Sov Gott

4 kommentarer:

  1. Heja Heja!
    Åh vad skönt att läsa att det är lite bättre med huvudet också.
    Kram Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt Linda!! Blir såå glad för din skull!!!! Kram vännen

    SvaraRadera
  3. Tack för de värmande orden.
    Ja, vi får ju hoppas att h*n inte tänker stanna där inne i flera (läs fler än två) veckor till, *haha*
    Snart skolstart för dig va? Spännande spännande!!!
    KRAM!

    SvaraRadera