Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



måndag, januari 25, 2010

Beslutsångest...

Jaha... va' jobbigt när den där beslutsångesten kommer på en. Nu har jag tre nyanser av fog som ska vara till kaklet i köket. Och vilken ska jag välja? Manhattan, ljusgrå eller silvervit? *Phuuu*.
Har det precis lika "jobbigt" när jag ska handla och ska stoppa ner frukt/grönsaker i påse. Vilket äpple eller tomat ser bäst ut *hmmm*. Därför brukar det bli Micke som får ta de "besluten" *Hahaha*. Så slipper jag ju.

Tja, jag ska väl kunna bestämma mig tills på torsdag när jag hämtar kaklet. Hoppas jag i a f:-)
Ha en bra kväll!
Kramkram
Linda

1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Nu är det minsann inte långt kvar för er... Vi fick rådet när vi kaklade i stugan, att inte välja för ljus fog. Även om massorna är bättre nuförtiden så blir den så småningom missfärgad och stänk från stekflott bl a hjälper till att påskynda :) Tips bara ....

    Kramelikram

    SvaraRadera