Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



måndag, januari 18, 2010

Underbar sambo...

Jag har världens underbaraste sambo. Jag är så lyckligt lottad!
Sen har vi världens underbaraste vänner som hjälper till i huset.
Ikväll har Micke och Håkan målat golvlister, fönsterfoder och dörrfoder. Duktiga killar det!
Toaletterna är påbörjade, TJOHOOO!... & helgen den 6-7 februari planerar vi att flytta in!
:-)
Go'natt
Kram Linda

3 kommentarer:

  1. Åh vad underbart att det går framåt och att ni börjar kunna se ett inflyttningsdatum, hoppas man får komma och hälsa på sen ♥ .
    Skönt ned folk som hjälper till lite.
    KRAM!!!!

    SvaraRadera
  2. Åhhh så härligt....att du slapp måla hehehehhehe Skall bli såååå kul att komma ner i sommar och dricka viiiiin och kolla in allt. Ja nej men det klart jag bjuder in mig själv...självklart!!! Jag e ju moster Sarah!

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!

    Tack för hjälpen med statistikmätaren ... nu ligger eländet på sidan men jag får inte skiten att fungera ... teknikanalfabet *grrr* Happs, får väl rätt på det så småningom :)
    Hur är det med dig nu? Huvudvärken något bättre? Erbjudandet om fika/lunch står kvar ... hör bara av dig om du har lust att komma hit en sväng. Kort varsel gör inget - är vi hemma så är vi.
    Skoj med inflyttningen :) Är såååå spänd på att få se förvandlingen! Längtar och väntar på inbjudan ;)

    Är du sugen på att följa med på L&B-party? Är inte förrän i mars men jag har varit på svägerskan om att hon MÅSTE ha ett efter att jag fått hem deras katalog ... så fina kläder i vår/sommar.

    Vi hörs! Hälsa dina pojkar så gott från oss!
    Kramkram /Nadja

    SvaraRadera